Transport
Koszt transportu jest obliczany automatycznie na postawie wagi zamówienia, realizowany jest do czterech dni roboczych. Termin dostawy może się wydłużyć z przyczyn niezależnych od sklepu wow.shop.pl klient jest informowany telefonicznie lub mailowo o zaistniałej sytuacji.
Transporty są realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00/16:00 nie umawiamy transportu na konkretną godzinę. Kurier przed dostarczeniem towaru kontaktuje się telefonicznie. W przypadku braku kontaktu próba dostarczenia towaru nastąpi następnego dnia.
Koszt transportu na terenie Polski obowiązuje do 16.11.2021
Waga zamówienia | Cena dostawy |
od 1 kg do 200 kg | 160 zł brutto |
od 201kg do 300 kg | 170 zł brutto |
od 301 kg do 500 kg | 180 zł brutto |
od 501 kg do 700 kg | 190 zł brutto |
od 701 kg do 900 kg | 220 zł brutto |
od 901 kg do 1000 kg | 240 zł brutto |
Waga i koszt kolejnej palety są naliczany według powyższego schematu.
Przy wadze zamówienia po wyżej 5000 kilogramów transport jest wyliczany indywidualnie.
Ważne przy odbiorze towaru.
Odbiorca przesyłki powinien sprawdzić w obecności kuriera czy nie ma uszkodzeń.
W przypadku towarów dostarczonych na paletach należy je dokładnie obejrzeć z zewnątrz czy paleta, opakowania nie posiadają zewnętrznych uszkodzeń. Jeżeli odbierający przesyłkę stwierdzi, że przesyłka nie budzi żadnych zastrzeżeń to na liście przewozowym wpisuje
„Towar przyjąłem”
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych palety, opakowań towaru lub niezgodności przesyłki z zamówieniem. Prosimy o sporządzenie protokołu. Oraz wpisanie stosownej adnotacji na liście przewozowym. Prosimy o przesłanie sporządzonego protokołu drogą mailową na adres sklepu wow@ekspo.pl (w tytule wiadomości Reklamacja i numer zamówienia). Opisanie sytuacji i dołączenie fotografii uszkodzonej palety i towaru przed jej otwarciem i po otwarciu. Wszystkich czynności dokonujemy w obecności kuriera firmy spedycyjnej.
Niedopełnienie powyższych zaleceń skutkuje odrzuceniem roszczeń reklamacyjnych.
Kurier ma obowiązek wyładować towar z samochodu nie ma obowiązku wnoszenia towaru do domu klienta (wynika to z regulaminu firmy spedycyjnej).